Waarom anders?
De wereld veranderd. In de tijd dat we begonnen met TPSC was de wereld anders. Mensen en omgeving veranderen.
Ook wij: "Van volledige magazijninrichter en service organisatie naar artikelen verkoop van A-merken.
Het doel is de beste te zijn. Lees ook: Periode 2001 - 2022. In die periode is TPSC in staat om bijna alles omtrent magazijninrichting te realiseren. Hoge kwaliteit en top service tegen concurrerende tarieven.
Mensen veranderen.
De markt bepaalt min of meer de prijs. De winst per project vloeit af naar derden. Op een gegeven moment waren we alleen nog maar voor andere bezig.
Voor een klant bezig zijn is prima, maar dan komt het inhuren van het montagebedrijf en de monteurs, (de houding en kwaliteit) van monteurs, dan komen de keurmeesters, dan komen de tijdige en juiste leveringen van onderdelen, dan komen de transportschades of incomplete leveringen, dan komen de schaarhoogwerker en hefmiddel en dan nog de volledige controle op dit proces (anders gaat veel fout), dan komen ook nog de herstelwerkzaamheden door fouten van de monteurs en nog meer.....Tot slot de klant, we hadden toch gedacht de liggers 20cm hoger te plaatsten, kunt u dat nog even doen? Allemaal ruis, bijkomende kosten en discussie.
Tevens ligt het financiële risico volledig bij ons.
Hier stond voor ons nauwelijks een vergoeding tegenover (teruggerekend naar per uur na aftrek kosten derden). Kent u dat als er regen (geld) in de woestijn valt?
Het zou anders moeten....
Genoeg is genoeg
Voor ons positief bedrijfsresultaat is sinds begin 2017 de volledige magazijninrichting en het dienstenpakket ook niet meer nodig. We hebben het in de periode 2017-2022 dan ook afgebouwd. Dit is mogelijk gemaakt door het succes van de webshop: www.magazijninrichtingshop.nl
Daarom nu vanaf 2023:
Artikelen verkoop